lördag 29 november 2008

Utmaningen!

Jaha, så då har jag fått en utmaning av Len:
Tre saker jag inte kan vara utan: Min familj, tv:n, cocacola.
Tre saker jag ångrar: Att jag inte tagit körkort, att jag inte köpte lägenhet när jag fick fast jobb min attityd när jag var yngre.
Tre saker som gör mig glad: Mina älsklingar, shoppa, umgås med vänner.
Tre saker som gör mig arg: Pretto-mammor, religionsfanatiker och trångsynta människor.
Tre människor jag beundrar:
Min pappa, min mamma och Gud , jesus , jehova , buddah, mohammed eller vilken gud man nu tror på.
Tre saker jag skulle vilja göra: Ta körkort, resa till Japan och ha ett eget företag.
Tre maträtter/ingredienser jag gillar i köket: Fetaost, vitlök och avokado.
Tre tv-program jag ser: Fringe, CSI och Grey´s anatomy.
Tre saker jag har med mig i livet: Mina bristningar, ärret i ögonbrynet och ödmjukhet.
Tre saker på önskelistan: Motionsapparat, Mamma mia-DVD och mirakel piller mot fetma.
Tre bloggar jag utmanar: Inga bloggare utan Mathias, Bea och Elin.

Det var lite klurigt men jag har försökt vara ärlig.
Kram på er.

Inga kommentarer: