tisdag 4 november 2008

Här är jag!

Ja då kör vi igen.. Det är så mycket ibland att jag inte hinner med. En vecka har gått sen sist och jag lovade att berätta om Me & i partyt. Min gulliga svägerska Ida bjöd med mig och det var jättetrevligt. Mycket fina kläder! Dyra men fina! Hade bestämt mig för att inte köpa men det sket sig rejält. Blev ju tvungen att köpa 2 tröjor åt killarna. Superfina monster tröjor.

Veckan som gått har vi i familjen blivit mer och mer förkylda och i helgen som var kulminerade det till hosta, feber och hosta hos oss alla. Så nu snorar vi på som bara den.

Idag var Lars ledig och han var och fotade dagbarnen hos Iris. Det gick jättebra . Vilka duktiga barn!

När vi kom hem myste vi en stund med film för sen kom morbror Stefan och Ida förbi. Ida hade gjort JÄTTEGODA vaniljbillar. Fortfarande varma! Skickade med henne en jätte påse med barnkläder. Våra kläder från Me & I hade kommit så Ida hämtade sin filt som hon beställt.
Den var jättefin. Önskar att jag beställt den också!

Nej nu måste jag gå och duscha så vi får höras senare!
Kram

1 kommentar:

Len sa...

Usch va tråkigt med sjukdomar!
Vi ska va hemma imorgon, Jordan har ingen feber, men nåt galet är det han är inte sig själv.

Krya på er!

Hälsa pojkarna!