måndag 24 november 2008

Snöoväder...

Idag är det ett riktigt snöoväder. Henry ligger ute i vagnen och sover och jag hoppas att jag hittar igen honom när han vaknar. Det snöar och blåser så mycket att vagnen inte är röd längre utan vit. Men det verkar som att han inte är så brydd för han är omstoppad och nerstoppad i sin mysiga vagn.

Helgen som varit har varit ganska lugn. Vi har bla. hälsat på Tobias och Linnea som bor på Teg. Det var kul för vi har inte varit och hälsat på dom sen dom flyttade. Vilken fin lägenhet dom hittat! Jättefin! Högt till tak och många rum. Sen fick vi en liten överraskning... Dom ska ha bebis! Och det är inte så långt bort. Den 24 januari. Linnea var så vacker med sin mage. Va spännande!
P.S. Den 24 januari är min namnsdag så jag hoppas på den 24.

Vi har varit ut till stugan också och där såg det bra ut , men kallt. Annars har vi bara tagit det lugnt och myst hela familjen.

Snöa inte bort vänner!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång ni kommer hit och leker får du visa mig hur man gör ett bildspel! Vill också ha det =)

Anonym sa...

Hejhej! :) Va roligt, jag är in och läser din blogg några ggr i veckan faktiskt också :P Skojj se vad ni har för er i Umeå. :)

*kram*