tisdag 11 november 2008

Leo´s lekland...

Den här dagen började hur bra som helst. Vid 8.30 ringde min bror och Ida. Dom hade precis varit på ultraljud och kikat på bebisen. Vi fick veta vad dom ska få för sorts bebis. En kille!!!! Gud va roligt! Vi längtar jättemycket!
När dom åkt hade Linnea kommit för att vara med Henry. Jag och Axel skulle med alla dagbarn och dagmammor på leo´s lekland. Himmel va kul det var. Det var första gången för mig. Hur kul som helst! Dit ska vi fler gånger. Jag har åkt rutschkana och klättrat i klätterställningar hela dan. Det är tufft att hänga med en 3 åring... Fick en fin blid på rackarungen.

Ikväll har Henry fått flytta in i storebrors rum. Axel tyckte att det var jättespännande så numera delar killarna rum och tro det eller ej. Det tog 20 minuter! Nu sover båda två.. Jag och Lars ska få sova själva i vårt rum inatt....
Tack för idag!
Erika

1 kommentar:

Len sa...

Åh vilken fin bild!!