måndag 10 november 2008

Loppis igår!

Igår var jag och mamma på loppis. Alltså vi sålde på loppis. Det var roligt, vi sålde inte så jättemycket men vi fick ihop en slant. Nu har man blivit varm i kläderna så nu funderar man på mer. Det blir absolut fler gånger men jag fick en ide´. En loppis med bara barngrejjor. Kläder, leksaker, vagnar, åkpåsar, mjukisdjur och böcker mm. Det skulle vara kul om man kunde ordna en sån loppis här på böleäng. Det finns ju hur många barnfamiljer som helst. Vore intressant!

Idag är jag och grabbarna hemma och myser. Det är ju så tråkigt väder. Inget roligt att vara ute idag så vi är inne och ser film.
Imorgon så ska jag följa med Axel och hans dagmammegrupp till Leos lekland. Det blir kul! Henry har jag leasat bort till Farmor. Ska faktiskt bli roligt...
Nej nu ska jag mysa med Axel en stund.

Ha de`!

Inga kommentarer: