måndag 17 november 2008

Med sorg i hjärtat..

Det är med lite sorg i hjärtat jag sätter mig ner och skriver.(Oj vilken dramaqueen jag är.Haha!) Har precis sett på Csi.. Han dog.. Warrick.. Min favorit kille i csi dog på tv:n ikväll. Jag tror att jag suttit och snyftat i 1 timme nu. Jag visste att han skulle dö men det var ju så himla sorgligt när det kom till kritan.. Jag har varit ett stort fan av Csi sedan det startade, så det är lite av en epok som gått i graven. Nu är inte hela gänget där och löser mordgåtor. Tråkigt!

Idag har Len och Jordan varit och lekt med oss nästan hela dan. Kul som bara den! Vad grabbarna har lekt. Jordan var så snäll och gav Axel en dvd film med Tingeling. Snällaste kompisen i stan! Vi åt lunch och mellis tillsammans och hade väldigt roligt.

Tänkte bara säga till dig Len att jag håller absolut med dig i din blogg när du skrev om Fringe. En ypperligt bra serie. Dialogerna mellan Walter och Peter är lysande. Jag bara garvar och njuter!

Ha de bäst! Flodhäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, man njuter verkligen!!
Tack för igår vänner, det va superkul!! =) Kram