lördag 8 november 2008

Regn...

Vaknade till en regnig dag. Henry tyckte att dagen skulle börja 06.30 i morse. Det var bara att kliva upp. Var inte någon bra morgon idag för Henry för det var väldigt gnälligt och grinigt. Han brukar annars vara som en sol på morgonen men inte idag. Nu ligger han och sover. Tror att det är något på gång men jag har inte lyckats lista ut vad det är...
Axel vaknade som vanligt glad som en lärka. -Nu är jag vaken mamma, säger han varje morgon jag kommer in i hans rum. Det är så härligt!
Igår var jag och grabbarna hos mamma och pappa. Axel bara älskar att vara där. Henry också för den delen. Vi åt middag och hade det bara bra. Jag tycker att det är så himla skönt att vara "hemma". Jag kan slappna av på ett helt annat sätt. -Jag kan va "liten" för en stund! :)

Imorgon blir det spännande för jag och mamma har bokat ett loppisbord på Umestan. Det är loppis där i helgen. Lördag-söndag 12-15. Vi fick bord till söndag så då ska vi stå där och kränga lite av våra prylar som vi vill bli av med. Otroligt skönt om man kan bli av med lite grejjor. Har ju hur mycket som helst i gömmorna.
Några exempel som jag ska göra mig av med:
Mixer
Snapsglas
Rödvinsglas
Champangeglas
Tekoppar
Tekanna
Vaser
Bistrokaffebryggare
ev. en fonduegryta
Hansväskor i massor
mm

Jag tror att det är allt för tilfället. Jag har ju mycket mer men jag har bara ett halvt bord så det får räcka. Ska försöka att köra fler loppis.
Varför inte komma förbi och kolla in läget eller bara komma förbi och säg hej till oss.
Nu ska jag gå och pussa llite på min äldste son.
Ha de! E

1 kommentar:

Len sa...

Åh, var hittar ni alla loppisar?!
Jag vill ju oxå =P
Nu har det blivit så att jag slängt allt istället typ. Orkar inte spara mer nu när man ska göra plats för en till krabat =)