måndag 2 mars 2009

04.15....

Jag jobbar förmiddag i veckan och det betyder att jag börjar jobba kl 05.48. Sparkade igång stenhårt! Nu ska fläsket bort!! Imorse gick jag upp kl 04.15 . Tog min färdigpackade rygga, drog på mig täckbyxorna och gick ut i snöstormen. 05.15 anlände jag på jobbet snöig och svettig. Jag har nog aldrig kännt mig så hurtig och nyttig. Har tappat 2,5 kg på lite drygt 2 veckor men tycker inte att jag motionerar tillräckligt. Behöver en rejäl spark i baken och det gjorde jag helt själv. Duktig Erika!

Nog med klapp på axeln.. Vi har fortfarande lite sjukstuga. Axel är forfarande febrig. 38-40 grader. Men själv säger han att han inte är sjuk.. Jaja.

Nu ska jag gå och vara med Axel en stund innan han ska sova.
Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du är!!! Sträck på dig och var stolt!!

Jobbigt att han har feber, men skönt att han är relativt pigg ändå! Går nog över på ett par dagar.

Här börjar jag bli nervös inför the outcoming...gaah va har jag gett mig in på! Men längtar det gör jag.

Kraaaaam