lördag 28 februari 2009

Lördag och planerna gick lite i stöpet...

Imorse till frukosten upptäckte jag att Axel hade feber. Tyckte att han såg blek ut så jag kände honom på pannan och jo, ja jag tyckte att han var varm. Tempade honom och 38 grader varm. Inte så mycket feber men dock tillräckligt för att vara lite hängig. Hmmm... vi som hade tänkt röja ordentligt i vårat lilla badrum. ( Det är snart dax för rivning av det stora badrummet!) Nu blir det så idag att vi röjer när Henry sover.. Vi hinner inte lika mycket men det gör inget.

Imorgon ska vi, Stefan och Ida åka till Stöcke och provsmaka cateringen inför bröllopet. Det ser jag fram emot. Har fixat en mapp och ett finare kollegieblock till vår kära värdpar. Dom hade en förfrågan om egna mobiltelefoner inför deras arbete med bröllopet men vi ska väl kanske ta det lite lugnt... Tyvärr skiter jag inte pengar men annars hade dom givetvis fått telefoner.

Oj nu ropar Lars. Måste gå! Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Moahahahahaha, va jag skrattade högt för mig själv när jag läste om mobil önskningarna!! =)

Krya på dig Axel!!

Anonym sa...

Sådär har Jordan haft flera gånger, bara feber, inga andra tecken på förkylning. Hoppas han piggar på sig snabbt!!!

Nu ska jag göra lite te och hoppas på att lilla bebisen slutar att hicka nångång, det är sååå störande när hela magen hoppar!
Den får gärna komma nu, fixade skötbord idag, så nu är det bara bebis som fattas!