tisdag 10 februari 2009

Bilolycka..

Igår var Lars med om en bilolycka! Vår bil är kvaddad! Aaaaahhhh! Okej från början:

Igår åkte Lars iväg för att kolla kakel på kakelhuset. Vid 11.30 ringer Lars och säger att han har varit i en bilolycka men han är ok. Jag tror att mitt hjärta stannade då. Lars börjar prata om att han ringt 112 och polis, ambulans och brandkår är på väg. Jag står mitt i vardagsrummet och bara stirrar. Jag hör en kille som pratar bredvid Lars som berättar om det han sett.
- Vilken jävla smäll! Jävlar va fort dom körde!
Jaha vad gör man nu då? Jag ska till doktorn så jag ringer och avbokar. Kl 13.30 ska jag börja jobba så jag måste fixa en barnvakt. Ringer till mamma så hon kommer. Ringer min syster också. Behövde prata lite. Lars ringer och säger att han ska åka in till akuten för dom vill kolla hans rygg och nacke. Han har ont i ryggen. Åker till jobbet innan Lars kommit hem. Känns inte bra men jag måste ju. Pratar med Lars under kvällen och han försäkrar att han mår bra men jag vill bara hem. När jag kommer hem kan jag äntligen slå mina armar runt Lars och bara hålla honom hårt.. Jag har varit så rädd!!

E

2 kommentarer:

Herrstoltz sa...

Men så fruktansvärt...
Stora kramar/Malin

Anonym sa...

Men ursh så hemskt!....Tur det gick bra iaf!
Förstår du var rädd.

*kram*