tisdag 3 februari 2009

Fullt upp...

Oj jag hinner inte riktigt med att skriva som ni kanske märker...! Sitter och planerar, fixar och trixar hela kvällarna. Har svårt att hinna sova och det är inte så kul när man börjat jobba 05.48 på morgonen. Hmmm...kanske måste ta en paus ikväll!! Hela mitt liv har börjat cirkulera runt bröllopet.

Ja ja! Just nu väntar jag på att min telefon ska ringa. Väntar på att min kära vän Elin ska ringa och säga att bebisen har kommit. Det är nära nu! Är så himla nyfiken på vad det blir.. Blir det en tjej den här gången eller blir det en grabb. Det är hur spännande som helst!
Nej nu ska jag sitta och stirra på luren tills den ringer!!!
Tjillevippen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är lessen gumman men ingen bebis än. Med min tur så lär jag väl gå 16 dagar över tiden. Och vad är sannolikheten att det blir en tjej? Nä grabbarna har önskat en lillebror och nog kommer det är bli en fjärde pojk...kram vännen/ Elin