onsdag 18 mars 2009

Han går..

Ja, man kan säga att Henry går nu. Stappligt men han går självmant och lika mycket som han kryper. Då kan man väl säga att han går...? Eller? Lillen har blivit stor... *STOLT*

Blev så jätteglad när jag läste kommentarer häromdan.. Min kära vän Elin från Göteborg har hittat hit. Välkommen gumman och grattis till fröet i magen.. Hur kul som helst!! Vad säger Flisan om att bli storasyster? Jag blev så himla glad när jag läste att du kikade in här...*GLAD*

Idag har jag varit och hälsat på Förskolan Visionen. Jag jobbade där en gång i tiden... Typ.. Den första jag träffade var Idas pappa Abbe. Han hjälpte mig att lämna in telefon nr så dom kan ringa om dom behöver vikarier. Han undrade om jag kunde jobba imorgon men det gick ju inte... Typiskt! Min plan är att jag ska "vicka" dom veckor jag inte jobbar. Ojämna veckor alltså! Hoppas dom behöver hjälp nästa vecka för det skulle vara superkul att jobba på "dagis" mellan varven. Nog för att det är som att jobba på dagis när man är på Volvo................ Det är bara lite större barn!
Träffade även 2 andra gamla jobbarkompisar och det var jättekul... *HÅLLER TUMMARNA*

Jo jag har ju börjat mitt nya liv som består av kilometer efter kilometer av gångvägar. Varannan dag kliver jag upp en timme tidigare före jobbet för att dra på mig träningskläder, ryggsäcken med ombyte och gå gå gå gå till benen inte orkar mer. Känner mig som Superwoman! Nu har jag bestämt mig. Fläsket ska bort! Vi är inte vänner längre! Jag har gjort slut! Punkt!
Imorgon är vilodag men det tror jag behövs för idag gick jag både före och efter jobbet. 1 timme varje gång + att jag hade Henry i vagn efter jobbet. Är rätt slut i benen..

Nej nu ska jag gå och slita fjärren från Lars så jag kan se på "Lie to me". Tycker hockeyn är helt ointressant.

Tjingeling!
E

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad stolt ajg blir över dig! Vilken självdiciplin! Jag hoppas jag har densamma när det är min tur att göra sig av med extra kilona!

U go girl!!
Kram