måndag 16 mars 2009

Nu är det gjort..

Nu har jag skrivit på papperna. Nu är jag uppsagd!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Försök (även fast jag vet att det kan vara lite svårt) att se det som att en ny dörr öppnas. Du är ju en tuff och stark tjej och jag är säker på att du kommer göra karriär ett eller annat sätt!:)

kramar från oss

Anonym sa...

Kunde inte sagt det bättre själv Ida!!

Du kan, du vill, du ska!!

Anonym sa...

Håller med!!! Sura Volvo kan slänga sig i väggen! Du kommer klara dig finfint, kanske vi ska starta företag ihop och tjäna stora pengar... *funderar* Måste bara komma på vad vi ska syssla med.
Många kramar från oss!! / Bea, som är grymt nyfiken på klänningen

Anonym sa...

Hej skrutt!
Läser din blogg ibland och myser. Roligt att följa dig fast att du är över 100 mil bort.
Jätte tråkigt med jobbet, verkligen. Jag blev själv uppsagd i december, en kvart innan vår julfest med jobbet... Så nu är jag då arbetslös. För första gången i mitt liv. Det kändes skit i början ( och ibland fortfarande) men nu har jag börjat vända på tankarna. Mitt bästa tips är att ta kontakt med trygghetsrådet och kolla om du har rätt till deras hjälp. Dom är helt fantastiska och man kan få gå en massa inspirerande kurser - gratis! Så googla på trygghetsrådet. Jag ska ju ha en liten bebis i sommar med, så man är ju inte jättepoppis på arbetsmarknaden heller om man säger.. Men jag, precis som föregående talare, är säker på att detta kommer att vara bra i slutänden, för både dig o mig. Även om det kanske inte känns så nu. Ta dig en rejäl funderare på vad du vill bli när du blir stor och gör slag i saken. Jag tror på dig - systra mi.
Massa styrkekramar
Elin (Lemchen såklart!)