lördag 14 mars 2009

Ja mina kära.. Fredagen den 13:e!

Igår va en fantastisk dag. Det började med att jag och min syster var på stan och kollade på utförsäljningen av klänningar på stan. Inget för mig men det fanns en fin klänning till Fia men det blev inget köp. Vi gick till Högtidskläder och kollade istället. Jag provade 5 brudklänningar och hittade DEN... När Fia hade dragit upp dragkedjan så fick jag rysningar efter benen... DET VAR DEN! Det var den jag skulle ha... Sagt och gjort så hivade jag upp plånboken och fram kom bankortet. Det var hur härligt som helst! Inga tvivel och nu behöver jag inte fundera på vad jag ska ha för klänning. Nu är det gjort. Aaaaahhhhh!

Senare på dan åkte vi iväg med grabbarna till mormor och morfar. Dom skulle få vara där över natten för vi vuxna skulle få ha en fri kväll/natt. Den har varit efterlängtad. Halv 6 kom Fia och Fredrik och hämtade upp oss för en kväll med bowling/mat och bio. Det var supertrevligt. Vi bowlade. (Fia vann 2 av 2.Bra bruden!) Vi åt på O´learys. Mycket gott! Sen gick vi på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Den var jättebra! Jag måste nog bilda en fanclub för Noomi Rapace var suverän.
Det var en mycket trevlig kväll...

Inte nog med att jag hittade en brudklänning och hade en underbart trevlig kväll så fick vi det efterlängtade beskedet att det inte var Lars som var vållande i olyckan utan det var ju givetvis den andra bilen. Nu har vi fått en hyrbil... Det tog sin tid...

Nu är jag trött i fingrarna så nu ska jag krama våra pojkar lite..
Tjingeling!

Inga kommentarer: