fredag 16 januari 2009

Jag har bestämt mig för att strunta i det för ett tag..

Idag har jag bestämt mig för att göra saker som gör mig glad och strunta i varslet på jobbet.Därför sitter ikväll framför datorn och kikar på brudklänningar.. Jag och Lars var idag och tittade på kläder till oss inför bröllopet. Vi var på Högtidskläder inne i stan och jag provade en klänning. Ååååhhh!! Vad jag längtar!! Det finns så mycket fint! Man hyr ju inte klänningar där längre utan man köper klänningar och frackar/frockcoats/jacketter. Blev så inspirerad så ikväll har jag suttit i flera timmar och kollat klänningar. Det är jättesvårt! Vi har ju bestämt att det ska vara ett ganska litet bröllop så man måste ju anpassa sina kläder efter det. Tycker inte att det skulle passa att komma med en överdådig klänning till ett litet bröllop... Har kikat på lite mer "svala" klänningar och tänkte visa vad jag hittat:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker om den längst upp till vänster!:)

Anonym sa...

...och jag gillar den längst ner till höger, med spets!! :-)