tisdag 20 januari 2009

Det finns en sexy Mama på hedlunda...

Jag har helt glömt att berätta om vår lördag.. På förmiddan´fick vi besök av familjen Andersson/Lindqvist. Len , Jordan och Jimmy var till oss. Inget ovanligt i det utan det som gick av stapeln efter lunch. Jag gjorde pannkaka till oss alla med sylt och grädde. Det var ganska spännande att göra mat för så många.
Efter lunchen var det fotosession med familjen men framför allt Len och hennes mage. Hon och Lars var fantastiskt duktiga. Det var jätte spännande att se och höra dom. Hon blev så himla fin!! Det finns vissa kvinnor som är vacker som gravid och Len är en av dom. Jag tror att dom tog ca 300 bilder. Hela familjen var med även om Jordan inte var så förtjust. Det var en väldigt spännande dag!

Nu väntar vi bara på Ida och Stefan. Ida ska ju också fotas och jag ser fram emot att se dom bilderna..
Nej nu ska jag gå och lägga Axel så...
Tjillevippen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va söt du är! =) Nu rodnar jag ju! =)

Det var så trevligt att umgås med er en hel dag! =) PUSS!!!

Anonym sa...

ja vi längtar till att fotas!:) kan ni nu till helgen?eller torsdag/fredag förmiddag?

kramar