söndag 18 januari 2009

En mosig dag..


Idag steg jag upp kl 06.23 för att Henry hade bestämt att det var morgon. Jag var väl inte riktigt med på noterna men det var bara att kliva upp. Vi (jag o Lars) var på 80 år kalas igår kväll. Det var två 40-åringar som fyllde år. Lars kusin Andreas och Andreas kompis Thomas. Vi hade jättetrevligt. Det var tävlingar och singstar och en super god middag. Och alkohol förstås! Både jag och Lars är ganska mosiga idag. Axel och Henry hade barnvakt hemma. Farmor Linnea och Kenneth myste på med grabbarna. Vi kom hem vid 02-tiden och då for dom hem och i ett svagt läge lovade jag att jag skulle kliva upp med grabbarna på morgonen. Ja, är huvudet dumt så får man skylla sig själv. När Henry vaknade var jag väl mer död än levande. Så kl. 10 var jag tvungen att skaka liv i Lars så jag kunde få lite sömn.
Resten av dagen har varit slö och slapp. Vi fick på oss kläder för en stund sen. Har haft pyjamas hela dan. MYYYYYSS!

Det är många projekt som jag har i mitt huvud just nu men först och främst är det planering av badrummet och bröllopet som måste fixas. Lars har tagit tag i badrummet och jag håller på med bröllopet. Mycket att göra men jag tycker att det känns superkul!
Men jag behöver lite kvinnlig hjälp så jag MEDDELAR HÄRMED: Mamma, Fia, Ida och Len att en helg framöver ska vi träffas och spåna på ideer! Förbered er på "brainstorming"!! Meddelar datum inom de närmaste dagarna!

Sen har jag och Lars en önskan att åka söder ut och hälsa på våra vänner Elin och Markus. Om vi har råd förstås. men vi spånar...

Nej nu ska vi lägga oss i soffan och se film. Axel vill absolut se Wall-e igen.
Tjillevippen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart så kommer jag och brainstormar med er vännen!!

Tack för igår, vi gillar er så mkt! =)

KRAM

Anonym sa...

såklart ni ska komma ner och hälsa på men jag vet att det är en ekonomisk fråga och inte en fråga om att vilja! Kram e

Anonym sa...

*skratt* alltså du gummsan har dom bästa ideerna å påhitten... kan inte va problem för dig å hitta jobb sen... (skratta fortfarande till det med trummstickorna) du ska se det löser sig på något sett... tänker på er, hoppas pojka ha det fin,fint.. kram kram.. Elisa

Anonym sa...

Hej hopp! tänkte bara meddela att jag från och med nu har en ny blogg:) fortsätt gärna läsa:
www.idaabrahamsson.blogspot.com

Anonym sa...

Jag har bytt bloggadress på den nya bloggen:
www.idaskrypin.blogspot.com


Kom in och kika:)