torsdag 14 januari 2010

Som ni ser..

Ja lite annorlunda blev det sen Ida var och hjälpte mig med min blogg. Har suttit och funderat hur jag ville ha bloggen och det blev ju riktigt fint. Hittade MÅNGA bilder i Lars gömmor och tillslut blev det den som är i headern. Nu dom närmaste dagarna så kommer jag att småfixa lite men i det stora hela så blir det så här.. Jag är rätt nöjd. Nu är klockan rätt mycket så jag ska ta och vika in årorna för imorgon har jag en intensiv dag. Staden ska besökas, Volvo ska besökas och jag ska dra på mig gå-bort kläder för jag ska på 30-årskalas. Allt innan jag ska hämta killarna hos dagmamman.. Såå..Godnatt!
E

1 kommentar:

Elin sa...

Sådär jag nu har du börjat blogga igen, fortsätt så nu. är ju så nyfiken på vad som händer hemma hos dig. Lycka till på "nya" jobbet och kramar i massor! Kram Elin