måndag 25 januari 2010

Oj..

I morse när jag skulle kliva upp så tog jag mig nästan inte upp ur sängen. ONT i ryggen!! Efter att försökt klä på mig så insåg jag att det kanske vore en idé att söka en naprapat som kan hjälpa mig idag. Skruva hytter var kanske att ta sig vatten över huvudet.
Så idag är jag hemma! Har fått tag på och varit hos en naprapat som brutit och bänt på mig. Så nu luktar jag linement så det står härliga till. Snart är jag på banan igen..

Och som en lycklig överraskning ska Volvo anställa 240 pers och det innebär att många av mina arbetskamrater får tillbaka jobben och jag får fast jobb. Jiipii!

Nu börjar det göra ont i min stackars rygg så nu ska jag vila lite..
Ha de!
Kram E

1 kommentar:

Anne sa...

Hoppas att du kurerar dig snart, ryggskott är aldrig kul. Och vad bra med fast anställning! Det är ju kung!