tisdag 19 januari 2010

Ett kort inlägg..

Jag har börjat lära upp mig på mitt segment. Numera jobbar jag på segment 9. Det finns 10. Tror jag... Där håller jag på att lära mig alla arbetsmoment som ska göras.Det ska sättas in ratt, airbag backspeglar, dörrmattor, hörnplåtar, handtag och klisterlappar.. Dessa klisterlappar!! Små jävlar som ska sitta i B-stolpen OCH dom ska sitta rakt.Skit enkelt när hytten rör sig hela tiden!! Stackars Erik och Ronny som försöker lära upp mig. 1:a inlärningsdagen är i alla fall avslutad och jag är öm överallt. Mina gamla målerikamrater har förklarat att dom hade den värsta träningsvärken i mannaminne när dom lärdes upp. Ja, jag vet vad som väntar nu de närmaste veckorna... Men skam den som ger sig! Imorgon skarkas det igång igen..
Nu ska jag snart sova för jag ORKAR inte vara social med min älskade man i kväll. Tur han är förstående.. Eller det är tur att vi har en PS3:a.....
Gnatt alla kära.
Kram E

2 kommentarer:

Anne sa...

Se det positivt, du får träna på jobbet så då behöver du inte ha dåligt samvete över om du inte hinner det på fritiden.

loopii sa...

Ja jag försöker trösta mig med det...