onsdag 20 januari 2010

Men Henry.. Vad gör du?

Den här dagen har gått väldigt fort. Det börjar gå bättre och bättre att fippla med skruvdragarna på jobbet och snart gör dom som jag vill.. Hehe! Det är mycket kvar som ska präntas i hjärnan men jag börjar hänga med i alla fall. Det tycker jag är bra gjort av mig!

Måste bara berätta vad som hände i kväll när grabbarna höll på att äta kvällsfika.
- Henry var färdig så jag följde honom till badrummet för tvagning och tandborstning. Det gick förträffligt bra. Vi går ut ur badrummet och jag återvänder till köket för att jaga på Axel som som vanligt sitter och drömmer vid fikabordet. Han slevar i sig sista skeden youghurt och jag följer med till badrummet. Där hittar vi Henry! Stående med fötterna i toastolen!!!!!! Vad i H*****E!! jag tror jag får en hjärnblödning. Där står han och tittar på oss som om det var helt normalt! SUCK! Det är bara att ta av honom pyjamasen och duscha honom!

Nu sover dom och mamman i familjen ska knoppa in. Är trött och börjar känna av träningsvärken ordentligt...
Natti alla kära cybervänner!
Kram E

1 kommentar:

Len sa...

Hahaha! Jag misstänker att jag kommer få plocka upp lilla Nino därifrån en vacker dag också. Han har redan tendenser till att bara vara där han inte får. Dvs toan, riva ut skafferiet, eller gräva i soptunnan....fräscht, njaaa inte nå vidare =)