söndag 7 december 2008

Stackars människa..

Igår kväll satt jag och såg på Britany Spears på tv:n. En dokumentär eller vad man ska säga och jag var ganska fasinerad över henne. För ett år sen hade inte jag blivit förvånad om det stog i tidningarna att hon dött av en överdos. Hennes liv såg ut att vara en enda stor röra av droger och skit. Idag verkar det som hon har tagit sig samman. Eller kanske så är det hennes pappa som tagit tag i hennes liv. Men jag tycker synd om människan! Ja jag vet att hon har gjort allt själv! Men vad lever hon för liv? Hon kan aldrig vistas ute utan livvakter och assistenter. Papparazzi förföljer henne till en överdrift som inte är av denna värld. Hon verkar fångad i ett fängelse! Usch, jag skulle inte vilja byta med henne. Hon är inte lycklig! Det förvånade mig att hon inte var ärlig om drogerna och sammanbrotten. Om hon hade velat få nån typ av upprättelse så hade det varit smart att bara säga som det var.
-Jag tog för mycket droger och hade dåliga människor omkring mig. Jag gjorde det och mitt liv blev därefter.
Istället var det inga riktiga svar utan bara en massa undanflykter tyckte jag. Blev lite besviken för jag hade tyckt att hon hade vunnit mer repekt om hon varit ärlig. Det är ju inte så att drogerna är uppdiktat utan det är ju bevisat att hon tog droger ett tag. Det är ju därför hon inte har vårdnaden om hennes barn.
Men människan har ju gått igenom väldigt mycket på kort tid och jag tycker inte att det skulle vara konstigt att man skulle bryta ihop under en sån press som hon har utsatts för.
Om jag fick önska henne något så önskar jag henne sinnesro och lycka.
//Erika

P.S. Såg ni Madonna i dokumentären? Aaaaaahhhhh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag tycker också synd om henne! :/ Stackaren alltså.