torsdag 18 december 2008

Allt ska hinnas med...

Idag ska jag och Henry ner på stan och göra några ärenden. Axel är hos Iris och idag skulle visst tomten komma. Axel var väldigt exalterad. Som många av er vet så är han väldigt rädd för människor som klär ut sig. Det blir intressant och se hur det har gått när jag hämtar honom i eftermiddag.
Vår lille Henry har börjat göra stora framsteg. Nu har han börjat krypa så smått ocg igår trodde han att han var redo för att gå själv. Båda fötterna i golvet, raka ben och fingrarna i golvet. Gick inte men han försökte. Slutade med att han tippade på sidan och rullade på rygg.. Bra kämpat lillen!
Lars tror jag längtar till att få gå på pappaledigt. Jag längtar iallafall till att börja jobba. Känns skönt att få komma hemifrån. Att få längta hem efter familjen lite...

Nej nu ska jag göra mig i ordning för att gå till stan..
Tjillevippen!

Inga kommentarer: