måndag 22 december 2008

Dan före dan före doppare dan..


Nu börjar det närma sig. Jag fyller år snart...Jiipii! Jag längtar! För första gången så har jag avsagt mig firande på min födelsedag. Det känns faktiskt väldigt skönt. Bara dom som vi firar med kommer på min födelsedag. Lars, barnen, min svärmor och min pappa. Lugnt och skönt!

Ikväll så ska vi ta in julgranen. Det blir spännande. Henry är som en ångvält i lägenheten så vi får se hur länge granen får stå uppe. Det blir nog inte att vi klär den idag. Det får vi göra imorgon. Då kommer julen att infinna sig här på böleäng.

Igår var vi och åt julbord i Skeppsvik. Fantastiskt gott! Och vackert! Jag åt en laxcreme som inte var av denna värld. Super! Fick receptet faktiskt...

Med stor sannolikhet så hinner jag inte skriva så mycket i jul så jag tänkte bara önska alla:


God Jul mina vänner!
Kramar från Erika

Inga kommentarer: