lördag 13 december 2008

Lördag och vi har en vuxen kväll...

Mmmm... imorse vaknade jag av att Henry låg och var irriterade över att ingen plockade upp honom ur sängen. För andra natten i rad har han sovit hela natten. Ooooiiii! Kan det vara så att trenden är bruten. Han har ju vaknat en gång per natt nu ganska länge men peppar peppar... *håller tummarna*

Igår kväll hade vi fått barnvakt så jag och Lars kunde åka och hälsa på Ida och Stefan. Det var Idol, film, pizza och godis på menyn. Slurp! Mycket trevligt. Kul att Kevin vann. Han är ju så fantastiskt duktig på att sjunga.

Idag blir det ännu en barnfri kväll. I eftermiddag när Lars slutar jobba ska vi skjutsa Herrarna till mormor och morfar. Dom ska sova över där i natt för jag och Lars ska på middag med makarna Sjöström. Det har jag sett fram emot hela veckan. Det ska bli så trevligt!

Nej nu måste jag grejja lite.Kollikokk!

Inga kommentarer: