tisdag 16 september 2008

Oj va tiden springer i från mig ibland...

men man är ju en småbarnsförälder, så va gör man. Veckan som varit har det inte hänt så mycket. Mest vardags liv.I lördags var vi på kalas i Hössjö hos Sofia och Fredrik. Tilda fyllde 6 år så hon har blivit stora damen. Fattar inte att hon blivit så stor. Tycker det var nyss hon var ett litet rosa knyte...

Pojkarna växer och frodas. Axel är inne i en stamnings period. Det märks så väl på honom att han försöker sig på svårare ord så jag förstår att han stammar. Det tar bara så lång tid för honom att prata ibland. Han är bara för söt..

Henry mår som en liten prins. Är just nu inne i en hopp fas. Har letat den f********* hoppgungan men inte ett spår. Som tur är så har jag en snäll sambo så han var och köpte en på rea. Mina armar var på väg att ramla av. Nu sitter han och hoppar som bara den..

Nu ska jag iväg och hämta den äldre hos dagmamman så..... Ha de!

Inga kommentarer: