tisdag 23 september 2008

Oj va tiden går..


jag skulle egentligen skriva något igår kväll men av någon anledning så kom det saker ivägen hela tiden. Typiskt! Nu gör jag ett nytt försök.
På senaste tiden har vår yngste kille Henry varit lite strulig på nätterna. Lite frustrerande för vi har inte riktigt förstått va det varit för fel... Det enda vi förstått är att han haft ont någonstans. Men nu mår han superbra. Ligger för tillfället och brottas med kudden för han ska sova. Axel är hos dagmamman som han har längtat till nu i några dagar.
Idag ska jag göra en långdag på stan. Ska se om jag hittar några fynd. Känns lite kul att komma ut lite i det vackra vädret.
Pratade med min mamma igår och hon berättade att min bror och Ida har viss haft det ganska pissigt i Turkiet. Dåligt väder, dålig mat och servis på hotellet. Dom var visst riktigt besviken. Skit va tråkigt! Bittert att ha betalat pengar och det blir så där...
Nej nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi.....
Ha de!

Inga kommentarer: