torsdag 4 september 2008

Lugnet har lagt sig....

Lugnet har lagt sig hemma hos oss. Lars är på jobbet, Axel är hos dagmamman, Henry sover lunch och jag har en liten stund att skriva lite.
Är just nu lite exalterad för att jag och Lars ska till IKEA på lördag. Utan barn och vi ska åka med våra kompisar Mattias och Bea. Världens trevligaste människor. Dom har också lämnat bort sina charmtroll för dagen. Det ska bli så kul att få åka iväg och vara lite barnfri. Jag älskar mina barn men ibland måste man få en andningspaus..

Snart är det dax att hämta Axel. Det är så kul att han trivs så bra hos dagmamman. Det är väl inte så konstigt att han trivs för hon är helt underbar. Vi anser oss som lyckligt lottade att vi fick henne. Hon är fantastisk....

Nej nu ska jag ta och duscha för det har jag inte gjort än. Haft en riktigt slappar dag.. Så jag säger som Axel brukar säga...Ha de bäst....Flodhäst!

Inga kommentarer: