torsdag 4 september 2008

Gissa om jag är biten...

Jaha jag förstod det... Nu är jag fast i det här träsket. Hela min dag har gått åt att fixa och trixa med min blogg. Har inte kunnat sluta att tänka på den. Hur man gör och hur den ska se ut. Pinsamt fröken ... Ja som ni kanske märker så ändras mycket och så men jag lär mig väl snart hur en sån här sida funkar. Hoppas ni har överseende..

Kvällen är här och mina små pojkar sover så sött i sina sängar. Henry däckade efter en tallrik gröt och lite ersättning. Oj vad han blivit stor. Kan knappt fatta att han väger snart 9 kg.

Axel har badat och käkat kvällsfika. Han är så söt när vi säger godnatt..
-Godnatt mamma!
-Godnatt Axel! Sovgott , vi ses imorgon!
-Sovgott mamma!
-Jag älskar dig!
-Jag älskar dig med mamma!
Snacka att hjärtat nästan spricker....

Just nu springer Lars omkring i lägenheten med ett måttband och mätar för en värmepump. Min älskling har så många planer och projekt.
Nej nu måste jag glo lite på TV innan John Blund kommer...

Vi syns!

1 kommentar:

Len sa...

Gissa en som strålade när han såg bilden på Axel här i din blogg just!

Måste leka nån dag!