måndag 27 april 2009

Oj va länge sen..

oj det har hänt mycket nu på slutet. Men det stora som hänt är att vår lilla vilde Henry har fyllt 1 år! Kan inte fatta att det är ett helt år sen han kom till oss. Det har gått så fort! Han var så glad på sin födelsedag att han strålade som en sol.
Jag vill tacka alla som kom och uppvaktade vårt charmtroll. Vi är så glada att ni kom och fikade hos oss.

Jag är så tråkig att jag inte skriver så mycket just nu men ibland är det bara så mycket som ska hinna göras här hemma. Vi ska fira Lars på torsdag i stugan. Så alla som har tänkt komma och gratta min älskling så får ni komma till stugan.
Nu ska jag stressa iväg. Idag fick vi reda på att det blir så lite jobb på Volvo så nu jobbar vi var tredje vecka.

Måste dra!
Tjingeling!
E

1 kommentar:

Len sa...

För längesen nu!!
Vill ha nåt att läsa! =)