fredag 10 april 2009

Nu är jag faster..

Igår kl 07.11 kom han. Killen vi var väntat så spänt på. Min bror Stefan och hans älskade Ida blev föräldrar för första gången. Lille Viggo har kommit! Till alla er som inte känner min bror och hans Ida, kan jag bara tala om att dom är helt underbara med barn. Våra barn bara ÄLSKAR sin morbror och moster!! Kan inte tänka mig ett par som är mer perfekt lämpade som föräldrar än dom! Det ända jag kan säga till er två är..
Lycka till med lillkillen! Och vad ni än gör så gör det ni själva tycker är rätt och håll er till era egna värderingar. Lyssna inte så mycket på vad andra tycker att ni ska göra. Följ er egen inre röst och släpp alla måsten. Njut! Det finns så många pretentiösa mammor och pappor som tror sig veta bäst.

Vi älskar er och önskar er all lycka i världen.
Kram
E

Inga kommentarer: