torsdag 2 oktober 2008

ÄNTLIGEN!!!


Ja det är väl det ända jag kan säga ... Äntligen ska jag få mina pengar! Tänk att man kan bli lycklig för att man äntligen ska få pengar, som man har rätt till redan från början..Det är ju sjukt att man kan bli så omänskligt behandlad av en myndighet. Dom ska ju jobba för mig och mitt välbefinnande. Jag betalar faktiskt skatt. Jag kanske är naiv! Skit samma! Nu ska jag få dom i alla fall.. Nu är det bara att börja betala av sina skulder..

Snart fyller min storkille Axel år. Kan nästan inte fatta att han fyller tre år. Storkillen! Varje dag berättar han vad han önskar sig och jag kan säga att den är väldig lång vid det här laget. Av någon konstig anledning är det bara bilar och leksaker.. :) Så jag ber alla som tänkt köpa något att INTE köpa leksaker.Iallafall hålla det till ett minimum...

Tänkte bara visa några bilder från i sommar...

Inga kommentarer: