måndag 20 oktober 2008

Länge sen sist!

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt. Det har gått en vecka sen jag skrev och mycket har hänt.Vi har haft två kalas. Den 11 var det barnkalas med Axels kompisar. Det var jätte trevligt. Axel var super nöjd. Det lektes och åt tårta. Vilka fina vänner! Den 12 var det kalas igen med familj och släkt. Mycket folk och jätte kul. Axel fick många fina paket. En toppen helg!
Veckan som gått har det varit mycket motion för mig. Har ju bestämt mig för att bli en sundare och mindre rundare människa. Mycket promenader och försöker äta lite bättre. Har fått en lite kickstart med min mamma. Hon är också på gång. Det känns jätteskönt att ha henne som ett stöd och kompanjon. I helgen sålde vi äntligen vår Emmaljunga. Det tog tid men nu är den såld. Ett jättehärligt par från Piteå. Önskar dom lycka till med den nya bebisen och framtiden.
I förra veckan var Axel på 3-årskontroll. Det gick jätte bra. Hon tyckte att Axel hade ett väldigt bra språk och var en härlig 3-åring. Det kändes skönt att höra. Som förälder oroar man sig för allt tycker jag.
Den här veckan som kommer blir inte så hädelserik men jag har mycket att göra här hemma så jag saknar inte jobb.

Nu ska jag börja laga lite lunch till mig och Axel. Henry ligger och trynar så vi passar på. Vi ska äta mormors underbara kalopps. Love it!

Familjen Sjöström-Krya på er! Vi tänker på er!

Tack mina älskade föräldrar för att ni var så snälla och tog hand om våra små troll i lördags! Tack!

Ha de´ bäst.Flodhäst!

Inga kommentarer: