söndag 18 december 2011

Idag är det Elins födelsedag..

Grattis på födelsedagen älskade vän!! Idag tänker jag på dig och skickar massor av cyberkramar till dig.
Jag satt och funderade lite... Vet du att vi känt varandra i 19 år!!! 19 år!!!!! Tänk va mycket vi varit med om under dom här åren:)
Det jag vill säga iallafall är att jag älskar dig och saknar dig i massor. Du är den bästa vän en tjej som jag kan önska. Du betyder mycket för mig och om sanningen ska fram så vet jag inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade dig. Som vår kära Lasse Winnerbäck sjunger.. Du är min vän i livet.. Love U sweetie!
Kramar i massor:)

1 kommentar:

Elin sa...

men ändå du, min vän i livet
se hur sommaren blir höst
en enda sak är givet
du bär min luft
i ditt bröst.

Älskade vän! Du är BÄST!!! Lycka är att ha en vän som dig!!! Kram