fredag 16 december 2011

Ett nytt försök..

Jo, jag tänkte göra ett nytt försök med min blogg. Har haft det lite trögt med skrivandet ett tag. Eller vad säger du Elin?😉 Har funderat på VAD jag ska skriva om. Det jag har kommit fram till är väl att det kan finnas risk för att det blir en salig blandning av tankar och händelser. Mycket tankar kan jag tänka mig... Sånt som stör mig, sånt jag tycker om och lite annat smått och gott.

Jag hade några inlägg som jag sparat men dom var skrivna och lagrade på min gamla telefon och nu är dom borta. Bl.a. hade jag skrivit om min bukplastikoperation som jag gjorde i slutet av maj. Det är bland det bästa jag spenderat pengar på!!! Men det får jag ta i ett senare inlägg:)

Just nu är det ganska mycket annat som ska göras med tanke på att det snart är min födelsedag. Jo just det! Det är ju julafton också;) Har super mycket att göra men vet inte var jag ska börja.
Är inne i en period av konstant utmattning. Orkar ingenting och har en huvudvärk varje dag som gränsar till migrän. Nån som vill byta?

Annars mår familjen bara bra. Kidsen mår prima och Lars är överlycklig för hans ( och min )stereoanläggning har kommit. Nu har vi bara att meka ihop den och den nya stereobänken att skruva upp. Pojkarna ska även få 2 nya byråer ihop skruvade. Ommöblering i deras rum ska även göras innan jul. Sen ska julgranen in och pyntas. Det ska städas och julmat ska fixas. Vi ska pynta lite till och julklappar ska inhandlas. Sååå, jo det är MYCKE som ska göras!

Kram på er alla!
E


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Soffan

2 kommentarer:

Elin sa...

men som jag har väntat!!! Men den som väntar på nåt gott...Nu väntar jag med spänning på fortsättningen. En stor KRAM!!!!
/ Elin

Anna sa...

Jag är ju en 'smygläsare' som saknat att att smyga in här o se vad som händer i Ditt liv... Välkommen tillbaka! Kram till dig :-)