söndag 23 januari 2011

Jag har klarat mig länge men nu åkte jag dit..

Dag 1: Det här är jag
Dag 2: Min kärlek
Dag 3: Mina föräldrar
Dag:4: Jag tränar
Dag 5: Jag dricker
Dag 6: Min dag idag
Dag 7: Min bästa vän
Dag 8: Min garderob
Dag 9: Jag tror på
Dag 10: Det här hade jag på mig idag
Dag 11: Mina syskon
Dag 12: Jag är stolt över
Dag 13: Den här veckan
Dag 14: Min arbetsplats
Dag 15: En dröm
Dag 16: Min favoriträtt
Dag 17: Jag saknar
Dag 18: Jag ångrar
Dag 19: Denna månad
Dag 20: Jag är rädd för
Dag 21: Min älsklingsplats
Dag 22: Det här upprör mig
Dag 23: Min lägenhet
Dag 24: Det här mår jag bra av
Dag 25: Framtid

Jag trodde att jag skulle klara mig men... Söta Len har utmanat mig och jag tar mig an den utmaningen. Jag har både bävat och längtat..
Så nu är det bäst att jag sätter mig och knåpar ihop dag 1..

Inga kommentarer: