fredag 21 januari 2011

Förändringens vindar blåser..

Jo så sant. Jag har gått och gnällt länge nog! Kanske inte högt men i mitt huvud. Jag är så less på att se ner på mig själv. Hör mina egna negativa tankar om mig själv.
Jag tog tag i saken. Jag började med att klippa av mig håret. Sen i somras har jag velat klippa en riktigt cool frilla. Hade spanat in September och Robyn i tidningarna. Sagt och gjort så gick jag till min super frisör Evelina. Och hon tog fram saxen och gjorde världens bästa jobb! Jag blev så ruskigt nöjd. Sen tog jag tag i det jobb som jag skjutit upp i typ 2 år. Gravidkilona! Nu ska dom bort!! Och hittills har jag gått ner 3 kg. På 9 dagar. Cambridge soppor och shakes diet. Det har varit skitjobbigt men det går faktiskt bra. Och jag kan inte tala om hur mycket jag längtar efter mat. På jobbet funkar det hur bra som helst men hemma är det betydligt jobbigare. Men jag har tittat en bra lösning.. Långpromenader! Det funkar hur bra som helst. Så nu har jag börjat men det återstår att se hur länge det håller...;)


-From my iPhone.

1 kommentar:

Len sa...

Du har fått en utmaning i min blogg!