tisdag 9 mars 2010

Nu går det inte längre.. Nu vill jag spränga denna anka..

Jag måste bara vädra mina åsikter och spy galla.. Men denna J***A Anna Anka! Denna lågintellektuella, kvinnoförnedrande, lobotomerade, seniga drake. Kan det verkligen finnas en hjärna innanför pannbenet? Eller är det möjligen bara kycklingbrosk, botox och silikon. Jag blir så jävla less! I månader har jag försökt att blockera henne från att slå sig in i mitt huvud men hon är ju för f*n överallt. J***A media! Det går inte att undvika att hon sipprar in genom tv rutan eller plastflinar från en tidning. Kan hon inte bara försvinna! Punkt!!
Over and out!

2 kommentarer:

Len sa...

Jag fattar inte att hon får så mkt mediatid. To m JAG skulle göra bättre tv ;)

Anne sa...

Håller helt med, hon är hemsk och hon är överallt. Det enda som är bra med det är att Linda Rosing får betydligt mindre plats på Anna Ankas bekostnad...