söndag 21 mars 2010

Livet återvänder..

Idag var första dagen sen onsdag jag vistades utomhus annat än att snabbhandla. Magbuggen som hittat mig har lämnat mig och ingen är lyckligare än jag!

Dagen började med en snabbvisit till mor & far där vi hälsade på som hastigast på väg ut till stugan. Jag hade paxat några trasmattor som jag ville ha dit. Så här års är det grymt golvkallt och jag hade tänkt att det skulle bli lite bättre med trasmattor. Det såg ut som ett lapptäcke på golvet i stugan men det blev varmare. Men vi har hunnit njuta av solen därute vid havet. Eller ja vi har väl egentligen mest skottat snö men..
På väg hem tog vi en omväg förbi MediaMarkt och inhandlade "New Moon" och ett lego spel. Och jag hoppas verkligen att den här är bättre än den första. Tyckte den var tråkig! Förlåt alla fans! Men det är min åsikt.

Jag har en incident som jag var med om för en vecka sen, som jag tänkt berätta om, men jag behöver lite tid att fundera över hur jag ska skriva inlägget. Mest för att jag inte ska låta allt för elak.För jag var så förbannad att jag ville slåss. Men det innehåller en psyksjuk kvinna och en bussfärd.. Jag återkommer med den inom kort.
Over and out!
E

1 kommentar:

Len sa...

Vilken cliffhanger Erika, nu får du ge oss storyn!!