söndag 28 februari 2010

Det var ett tag sen men ..

Jag är inte så laddad på att skriva just nu. Eller jag skulle vilja skriva mycket men jag tror att det som skulle hamna här, inte skulle vara så trevligt att läsa. Är i en svacka som jag hoppas släpper snart.
Det är mycket nu här hemma. Mycket tidiga dagar och sjukdom. Jag är dunderförkyld igen och Lars har fått magkatarr. Han ligger mycket och har väldigt ont i magen. Så just nu är det jag som kör all markservis här hemma och det tar mycket av mig. Jag är konstant trött och är värsta surpuppan. En riktig bitterfitta om jag får säga det själv! Tycker lite synd om min lilla familj som måste umgås med mig. Egentligen skulle jag behöva lite egen tid snart för jag tycker inte att jag är den mamma och fru som jag brukar vara. Men det kommer väl antar jag. Det känns bara långt borta..
Så.. Vi hörs senare!
Kramar i massor! E

1 kommentar:

Len sa...

Jag vet precis hur du känner det!
Vi ska styra upp en kväll bara du och jag när vi går ut och äter och dricker gott och spanar in Umeås nattliv ;)

PUSS!!