onsdag 20 maj 2009

Jobb och sjukdom..

Jag blev så himla glad i går morse. Det ringde från 2 avdelningar från förskolan Visionen och ville att jag skulle jobba i två dagar. Himmel va gla´jag blev! Jag jobbade på Pellepennan med bla. Idas pappa och en gammal barndomskompis. Super!
På kvällen kände jag att jag var hängig och hade jätteont i halsen. Kvällen slutade med att jag somnade på soffan. Och för alla som inte vet så är det inte en företeelse som händer ofta. Det brukar vara 2 anledningar. Jag har inte sovit på väldigt länge eller jag är sjuk... Vaknade på natten och hade ont i kroppen och febern hade infunnit sig. Jaha! Jag som äntligen fått lite jobb. Bittert!
Inget att göra så jag fick ringa på morgonen och säga att jag inte kunde jobba... FAAAAN så irriterande! Det ända jag kan hoppas är att dom ringer fler gånger.*ber till högre makter*

Veckan annars har väl inte varit nån höjdare här hemma. Innan jag blev sjuk så har Lars legat i samma förkyldning som jag. Dom som har mått bäst är Axel och Henry. Snoriga men glada!

Ikväll var det meningen att vi skulle åka ut till stugan men vi är så risiga så vi väntar till morgonen.

Jag numera en klängapa som husdjur. En riktig mammagris. Och så här ser det ut när jag är hemma....

1 kommentar:

Len sa...

Han är ju såååå sööööt!! =)

Här har vi också blivit förkylda, urk! Hoppas ni kryar på er!
Kram